Hola Mariajo, estic encandada amb les teves aportacions. Mira, referent a la disfèmia, jo primer mir de treballar el rerafons emocional que hi pugui haver al darrera (desestructuració familiar, manca de vocabulari o fluïdesa verbal, mala integració de la lectoescriptura,...), donant pautes d'actuació a la família i al professor. A infantil solen esser evolutives i no faig gaire incidència, només vaig treballant, de manera general, l'ampliació de vocabulari, l'expressió oral, ...
Hola Mariajo!Soy Pilar, del blog siempre-comunicando. Gracias por tu comentario y por presentarme estas pautas tan interesantes. Si me das tu permiso, podría traducirlas al castellano, para que pudiésemos usarlas en otras comunidades. Me han encantado!Tú me dices si te parece bien, vale?Gracias!Un abrazo,Pilar
Claro que sí, Pilar!Espero que te sean útiles
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Hola Mariajo, estic encandada amb les teves aportacions. Mira, referent a la disfèmia, jo primer mir de treballar el rerafons emocional que hi pugui haver al darrera (desestructuració familiar, manca de vocabulari o fluïdesa verbal, mala integració de la lectoescriptura,...), donant pautes d'actuació a la família i al professor. A infantil solen esser evolutives i no faig gaire incidència, només vaig treballant, de manera general, l'ampliació de vocabulari, l'expressió oral, ...
Hola Mariajo!
Soy Pilar, del blog siempre-comunicando. Gracias por tu comentario y por presentarme estas pautas tan interesantes.
Si me das tu permiso, podría traducirlas al castellano, para que pudiésemos usarlas en otras comunidades. Me han encantado!
Tú me dices si te parece bien, vale?
Gracias!
Un abrazo,
Pilar
Claro que sí, Pilar!
Espero que te sean útiles
Publica un comentari a l'entrada